Sunday, January 17, 2010

Benarkah RPK Bersembunyi Di RUMAH INI?


Benarkah Raja Petra bersembunyi di rumah seorang wanita bernama Helinna Hamun Dadameah? Perkara ini gap sahkan memang benar. siapa wanita ini yang sanggup bersekongkol dengan pengkhianat negara?

Helinna Hanum Dadameah adalah isteri kepada Kalimullah Hasan, agen daripada Singapura yang bersekongkol dengan Raja Petra mencipta teori fantasi politik untuk meenjatuhkan Datuk Seri Najib dan mengaibkan Rosmah Mansor. Sayang tuduhan dan akuan bersumpah Petra dan P.I.bernama Balasubramaniam yang mengatakan Rosmah berada di tempat kejadian pembunuhan Altantuya pada jam 10 malam semasa Altanyua mati dibom dikatakan tuduhan yang tidak berasas.

Dengan keluarnya gambar alibi Rosmah yang sedang berbuka puasa dan menyampaikan sumbangan jelas menunjukkan bahawa tuduan RPK itu palsu dan berniat jahat.

Raja Petra yang ghaib dari Malaysia secara misteri dikatakan bersembunyi pada sebuah apartmen, dimiliki oleh isteri kepada Kalimullah di No. 20 Apartment Trinity Court Bayswater London (surat carian bloger GAP disertakan).

Petra melakukan spin dan cuba memberikan political damage kepada Najib dan negara. Mewujudkan persepsi ketidakstabilan politik akan memberikan peluang dan ruang kepada Anwar Attaturk untuk berkuasa. Inilah game mereka.

Bila fitnah bergabung dengan idea politik bangkrap seperti menghapuskan DEB, menghapuskan kuasa raja, meliberalisasikan Islam akhirnya ia akan memberi kesan status quo yang ada sepertimana yang pernah pemimpin dan rakyat persetujui semasa pembentukan kemerdekaan negara.

PAS kini sudah menyimpang jauh. Siapa pernah menyangka bahawa PAS yang selama ini dianggap sebagai kumpulan politik hardliner kini sanggup sujud dan taat kepada kehendak perjuangan market songsang apabila bersetuju ALLAH itu digunakan oleh Herald. Kini semua penyokong dan ahli PAS sudah jatuh kufur sepertimana amaran yang telah Datuk Dr. Haron Din..

Tetapi bagi anwar, persoalan kufur atau sundalan tidaklah merimaskannya kerana sepertimana umum mengetahui dia inilah kepada munafik terbesar selepas Mustafa Kamal Attaturk.

Ini adalah petikan dari blog sahabat saya Gerakan Anti PKR! Akhirnya terbukti juga apa yang dimainkan sebelum ini oleh ramai bloggers mengenai hubungan RPK dan Riong Kali! Apa mau cakap sekarang?

No comments:

Blog Archive